Festivitatea de premiere

Acasa inseamna de cand lumea familia. Pentru copiii dv. acasa inseamna si mansarda scolii 11, unde fie vara, fie iarna, impreuna cu un invatator ambitios incearca sa puna mana pe stele si sa atinga norii. 8 ore muncim impreuna la romana, matematica, activitati de tot felul sau proiecte. In aceste ore muncim foarte mult si la educatia fiecaruia. Uneori sa indrepti lucrurile doare. Cred cu tarie in elevii mei si ma voi lupta pentru ei. Imi amintesc de faptul ca nu sunt copiii mei, doar cand vin parintii dupa ei. Pe unii mi aduc si a doua zi…pe altii mi ia definitiv. Sunteti niste oameni norocosi, sa fiti familia fiecaruia dintre ei. In sufletul meu, acesti copii vor fi acasa pentru totdeauna.
Felicitari tuturor pentru incheierea cu bine a clasei a III-a!

Clasa a III-a Festivitatea de premiere by Slidely Photo Gallery

Lasă un răspuns

